Verkkokaupan toimitusehdot voimassa 13.6.2014 alkaen
Verkkokaupan tuotteita myy HassunHauska, y-tunnus 1876455-1. Toimitamme verkkokauppamme kautta tuotteita kaikkiin EU-maihin.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen summa,
toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Kuitti (sis alv) toimitaan sinulle sähköpostiin.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Mikäli keskeytät tilauksen teon ja tilauksen status jää keskeneräiseksi tai peruutetuksi eikä maksua ole suoritettu, katsomme tilauksen peruutetuksi emmekä toimita tilauksen tuotteita.
Halutessasi tilata keskeytyneen tilauksen tuotteet, tee kokonaan uusi tilaus.

Maksutavat

Klarna Checkout-palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat: Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortie - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-043, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh: 09-425 99 771 (ark klo 8:00 - 18:00) tai asiakspalvelu@klarna.fi


Toimitus
Toimitamme tilauksen I-luokan postissa. Pyrimme postittamaan tilauksesi seuraavana arkipäivänä tilauksesta, joskus tuotteen ollessa loppu toimitus voi venyä jopa kolmeen (3) arkipäivään tilauksesta.
Suomessa toimituskulut 2.80€ – hinta sisältää sekä postimaksun että pakkauskulut

Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Kuluttajavirasto kehottaa kuluttajia olemaan erityisen tarkkana verkkokauppaostoksissa 13.6.2014 voimaantulleen muutoksen jälkeen.

Verkkokauppaostokset on voinut tähän saakka peruuttaa palauttamalla tilauksen tai jättämällä sen noutamatta. Tästä päivästä lähtien peruutuksesta on kuitenkin aina ilmoitettava yritykselle erikseen. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei siis enää riitä.

Uutta on myös se, että kuluttajan on maksettava peruuttamansa tilauksen palautuskulut.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, otathan minuun yhteyttä:
carola(at)hassunhauska.fi

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on
toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi
osoitteeseen carola@hassunhauska.fi
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän
sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on
tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan
tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
HassunHauska käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

HassunHauska ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Huolto-Ransu OY /HassunHauska korut, Taistontie 10, 06750 Tolkkinen